thomasenlara.reismee.nl

Eerste nacht in Quito

Ok, hier zijn we dan met ons eerste bericht uit het verre Ecuador. Na een toch wel lange vlucht hebben we ons eerste nachtje hier goed overleeft en echt super goed geslapen, want met de zenuwkes van de laatste dage was dat er ni echt van gekomen. Bij de landing in Ecuador bleek uiteraard dat we onze 'Lonely Planet' (informatieboek) van Ecuador in het vliegtuig waren vergeten (Jaja, we horen het al: 'typisch he'). Tja, voor vergeetachtigheid staan we nu eenmaal alom bekend

Tongue out
!! Gelukkig heeft het vliegtuigpersoneel het boekje snel terug gevonden ...

Maar alle, vanaf nu kunnen we er echt aan beginnen. Vandaag gaan we de oude stad van Quito verkennen en binnen een paar dagen trekken we de jungle in, daar kijken we echt naar uit.

Deze keer hebben we dus nog niet veel te vertellen, maar dat zal de komende weken nog wel veranderen, jullie horen het nog wel!!!

Tot Later!!!

Groetjessss

moeke

Je kan ni geloven hoe blij ik ben met dit nieuws en we wachten nu rustig op het vervolg en BLIJF VOORZICHTIG hé matekes xxxx

stijn

Allemaal heel goe dus en inderdaad wer typische. al goe da je je plan wa kan trekken. Hoop dat het zo goed blijft. amuseer je en zij voorzichtig. xxxxx

Harold en Monique

Jullie kennen ons niet, maar we zijn vrienden van Tom en van jullie Marleen (moeke).
We vinden het super tof dat jullie zo'n reis gaan maken. Wij zijn veel te schijterig om zoiets aan te durven...geweldig dat jullie dit wel doen....een ervaring die waarschijnlijk je hele leven bij zal blijven...
Maak er een mooi reis van en we zijn benieuwd naar jullie verhalen....
Veel plezier en let goed op elkaar....

Lyn

Ben blij om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. En ja natuurlijk, vrij voorspelbaar da ge iets waart vergeten.

Geniet ervan! xxx

Jef

Wie had die "lonely planet" late liggen in 'toilet op 't vliegtuig ?

PATRICK

LEUK OM TE HOREN DAT JULLIE GOED ZIJN AANGEKOMEN GENIET MAAR VAN DAT PARADIJS DAAR EN JE HOEFT NIET IN DE VOETSPOREN TE TREDEN VAN CHE GUEVARA OF ANDERS THOMAS MOET GE UW HAAR LATEN ZWART VERVEN.
GROETJES

Mama

Super!! ben blij da jullie goe aangekomen zijn, nu de Jungle in maar let op da jullie daar niets vergeten want personeel hebben ze daar ni!!
"Have a good time" in Ecuador en laat regelmatig van jullie horen....xxxxxxxxxxxx

Kevin

We want Pictures! We want Pictures!... :D

vake

alle foto's en verhalen tot hier toe gezien en gelezen.
amuseer jullie verder maar blijf wel extra voorzichtig.
Veel groetjes en kussen. Vake en marina