thomasenlara.reismee.nl

Nog een paar uur...

Woehoew! Eindelijk is het bijna zover! Na vele maanden voorbereiden en aftellen, vertrekken we binnen een aantal uurtjes richting Zaventem (En ja: De zenuwen zijn zekeraanwezig

Wink
SPANNEND!!).

Ons vertrek leek deze week een aantal keer helemaal niet evident: eerst was er de staking in Zaventem, dan een staking van iberia (onze luchtvaartmaatschappij) in Madrid (waar wijzullen overstappen) en vrijdag besloten politiemensen en militairen een staatsgreep te plegen in Ecuador...; de president werd gegijzeld, luchthavens gesloten, ...Die staatsgreep mislukte, en de rust lijkt stilletjes aan terug te keren in het land. De noodtoestandis er nog wel afgekondigd tot 4 oktober, maar de luchthavens zijn gelukkig weer open. We zullen de eerste dagen in Quito toch watvoorzichtig zijn...

Ondanks dit nieuws hebben we echt super veel zin in dit avontuur enhopelijk krijgen we snel de mogelijkheid om iets van ons te laten horen en wat foto'tjes door te sturen. We zijn er eens mee weg

Laughing

Dag lieve mensen en hopelijk tot snel!!!

patrick en moeke

We hebben zojuist 200 fotoruimte kado gedaan dus we zien er naar uit hé tot straks voor het afscheid geniet nog enkele uurtjes van Belgie xxxx